bioscope® Bio Omnibus


Sprawdź swoją reklamę!

Bio Omnibus Ad Test to cykliczne badanie biometryczne realizowane w systemie F2F na dużej (N=120), losowo-kwotowej próbie mieszkańców aglomeracji warszawskiej powyżej 18 roku życia. Kwoty zakładane są na następujące zmienne: wiek, płeć, wykształcenie, dochód na gospodarstwo domowe.

Bio Omnibus Ad Test to doskonałe narzędzie do badania komunikacji marketingowej tj. reklamy TV, radiowych, prasowych, outdooru, materiałów POS oraz opakowań.

Korzyści z badania:

  • niskie koszty przystąpienia do badania
  • duże rabaty dla stałych klientów (plany abonamentowe)
  • systematyczna realizacja badań, gwarancja parametrów próby
  • możliwość rozszerzenia próby dla stałych klientów
  • standaryzowane warunki realizacji badania
  • wysoka jakość pomiaru
  • możliwość badania na pełnej próbie lub w wybranych segmentach (min. n=40)*
  • raport w formie executive summary*
  • odniesienie wyników do benchmarku i materiałów konkurencji*
  • wskaźniki biometryczne uzupełnione o klasyczne miary (QUAL, QUANT)*

 

*) podczas jednej fali istnieje możliwość umieszczenia do 3 materiałów jednej marki, szczegóły dotyczące konstrukcji próby oraz metodologii badania dostępne na życzenie.

2

bioscope® Bio Omnibus - cykliczne biometryczne badanie reklamsprawdź emocjonalny impakt swojej reklamy w przystępnej cenie