metodologia-baner

Klienci o nas

Jakość naszej pracy oceniamy na podstawie rekomendacji otrzymywanych od Klientów, jest to jednocześnie nagrodą i motywacją do ciągłego rozwoju. Dziękujemy!


Metodologia [...] badawcza i autorskie narzędzia pomiarowe pozwoliły nam na przeprowadzenie skomplikowanych testów skuteczności marketingu sensorycznego w warunkach naturalnych, czyli działających obiektach handlowych. Zespół badawczy i analityczny wykazał się wiedzą i doświadczeniem, [...] a rzetelne wnioski z badania stały się podstawą do dalszych udoskonaleń naszych usług. [...]

Wojciech GrendzińskiWiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy - Internet Media Services S. A.

Projekt został przeprowadzony profesjonalnie i terminowo. Od firmy Simple Sense można oczekiwać zaangażowania oraz indywidualnego podejścia do pytań i potrzeb badawczych.

Katarzyna ZalewskaConsumer Insight Manager, CE - AmRest Sp. z o.o.

Uzyskane analizy pozwoliły na optymalizację naszych materiałów wizerunkowych, a sam projekt został zrealizowany profesjonalnie mimo bardzo napiętego harmonogramu. Możemy polecić firmę Simple Sense jako bardzo odpowiedzialnego i godnego zaufania partnera.

Katarzyna UrbańskaEkspert ds. badań - Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.

Możemy z pełnym przekonaniem rekomendować firmę Simple Sense jako profesjonalną agencję badawczą stosujacą i prezentującą rzetelne podejście do neuromarketingu.

Ewa UrbańczykSenior Product Manager WH - Abbott Laboratories Poland Sp. z o.o.

Firma Simple Sense przeprowadziła dla nas w marcu 2014 roku projekt badawczy z wykorzystaniem mobilnej technologii eye-trackingowej na grupie 180 respondentów. Projekt został przeprowadzony profesjonalnie i terminowo. Współpraca z firmą Simple Sense daje nam poczucie bezpieczeństwa i pełnego zaufania.

Katarzyna ZalewskaConsumer Insights Manager, CE - AmRest Sp. z o.o.

Projekty realizowane były pod dużą presją czasu, a mimo to zachowały najwyższy standard i profesjonalizm. Cenimy współpracę z firmą Simple Sense za rzetelność i nowoczesne podejście do badań.

Bartosz PorsztKierownik ds. Badań Rynkowych - Raiffeisen Bank Polska S.A.