metodologia-baner

Czy wiesz, że 76% kierowców nie zatrzymuje się gdy pieszy czeka przy przejściu? Na potrzeby kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym" wspólnie z On Board przeprowadziliśmy eksperyment społeczny z zastosowaniem metody eyetrackingu. W trakcie tego eksperymentu analizowaliśmy między innymi zachowania kierowców przy przejściach dla pieszych (widziane od strony pieszego) oraz uwagę wzrokową i reakcje kierowców podczas ich jazdy.



O badaniu CV dla Pracuj.pl - Kacper Osiecki



Kacper Osiecki (CEO bioscope) dla Crazy Nauka: o eyetrackingu jako narzędziu pomagającym w optymalizacji dokumentów aplikacyjnych!



Projektowanie sprzedaży - Walk Promotion & Bioscope

Proponujemy usługę złożoną z dwóch elementów: najpierw precyzyjny pomiar narzędziami biometrycznymi tego jak zachowuje się konsument w sklepie, co robi przy półce w interesującej nas kategorii produktów. Następnie na tej podstawie firma Walk Promotion jest w stanie zaprojektować takie materiały POS, które dokładnie trafiają w potrzeby konsumenta - przyciągają jego uwagę i wzbudzają emocje. To nazywamy właśnie projektowaniem sprzedaży - kompleksowa usługa wprzęgająca od razu wyniki badań w rozwiązania pro-sprzedażowe.

Projektowanie sprzedaży to skuteczne rozwiązania, tam gdzie intuicja kreatywna korzysta bezpośrednio z wiedzy o Klientach niedostępnej nawet dla nich samych.