we made it useful (so) simply reveal more

logo-simple-bioscope-01

logo-simple-bioscope-02

Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu sprawia, że doskonale rozumiemy potrzeby osób odpowiedzialnych za zarządzanie markami, komunikację, wprowadzanie produktów oraz organizację procesu sprzedaży. Nasze metody badawcze integrują podejście neuromarketingowe z klasycznymi miarami jakościowymi i ilościowymi, dzięki czemu docieramy w głąb umysłów konsumentów i słyszymy więcej niż oni sami potrafią nam powiedzieć.

Chętnie podejmujemy się wyzwań z pozoru wyglądających na niemożliwe. Działamy nieszablonowo i w pełni poświęcamy się realizowanym projektom.

6

· identyfikacja kodu kategorii produktowej
· generowanie i biometryczna walidacja insight’ów
· identyfikacja świadomego i nieświadomego wizerunku marki
· analiza pozycjonowania i przewag konkurencyjnych marki
· badania wspomagające zarządzanie rozwojem marki (rozszerzanie)
· monitoring wizerunku marki i efektywności komunikacji marketingowej
Reklama
· badanie konceptów kreatywnych
· (pre)test reklam TV (stilomatik, animatik, gotowa reklama)
· (pre)test reklam drukowanych, prasa, billboard, plakaty, folder, itp.
· test trwałości czasowej reklam (wear out resistance)
· badanie kondycji kopii/kampanii

Opakowania
· testy opakowań (sensoryka)
· analiza linii opakowań (nawigacja, wyróżnialność)

Logo
· laboratorium logotypu (kreacja, walidacja)
· analiza potencjału logotypu
· identyfikacja wizualna

Oferta
· badanie potencjału ofert
· (pre)test mechanizmów promocyjnych
· badania ceny
· badanie materiałów promocyjnych (gazetki, folder)
· analiza doświadczeń konsumentów w miejscu sprzedaży – in-store – shopper
· analiza materiałów POS
· testy sensualne produktów

· badania satysfakcji klientów (b2c, b2b)
· badanie jakości obsługi (mystery shopper)
· testy aplikacji
· analiza stron www (wybór layoutu)
· biometryczne testy UX (EEG, GSR, ET, QUAL)
· badania dla mediaplanerów (analiza clutteru, skuteczność rozwiązań mediowych)
· korzystanie z mediów
· niestandardowe badania przy wykorzystaniu pełnego spektrum narzędzi pomiarowych (klasyczne + biometryczne)

· biometryczne badania trackingowe (CAPI/CAWI)
· badania gier (ewaluacja trudności, zniechęcenia, zaangażowania)
· szkolenia z wykorzystaniem pomiarów biometrycznych (np. doskonalenie technik prowadzenia samochodów)