metodologia-baner

Poznaj nas

Dbamy o to by projekty badawcze jednoznacznie i wyczerpująco odpowiadały na pytania stawiane przez naszych Klientów. Wartością metod bioscope® jest możliwość bezpośredniego przełożenia wniosków i rekomendacji na codzienne decyzje biznesowe.

Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu sprawia, że doskonale rozumiemy potrzeby osób odpowiedzialnych za zarządzanie markami, komunikację, wprowadzanie produktów oraz organizację procesu sprzedaży. Metody bioscope® integrują podejście neuromarketingowe z klasycznymi miarami jakościowymi i ilościowymi, dzięki czemu docieramy w głąb umysłów konsumentów i słyszymy więcej niż oni sami potrafią nam powiedzieć. Jednocześnie skupiamy się na aspektach ważnych dla naszych Klientów, szanując ich czas i budżety.


Doświadczenie międzynarodowe

9

Realizujemy projekty w 16 krajach Europy (m. in. Czechy, Ukraina, Hiszpania). Nasz zespół zdobywał doświadczenie w prowadzeniu badań międzynarodowych na 5 kontynentach. Metody bioscope® doskonale sprawdzają się w projektach kulturowych, nie wymagają specjalnych adaptacji i kalibracji. Oprogramowanie badawcze posiada 11 wersji językowych, ale nic nie stoi na przeszkodzie by było ich więcej.

Doświadczenia nie da się wykreować. Trzeba je zdobyć.